Om het nieuwe seizoen meteen goed af te trappen, beginnen we met een gezellige startdag op zaterdag 31 augustus. Voor ieder team is een oefenwedstrijd gepland. In de ochtend is de jonge jeugd aan de beurt. Kom gezellig naar het veld, want als je niet hoeft te spelen, kun je meedoen met allerlei leuke spelletjes!

Ook kunnen er nieuwe inschietshirts worden gepast en besteld en vindt er een loterij plaats. Tussen de middag is er lunch verkrijgbaar en rond 13.00u zal een kleine prijsuitreiking voor de spelletjes plaatsvinden.

In de middag zijn de overige teams aan de beurt en vanaf 17.00u gaat de barbecue aan. Haal een lekker broodje of een stukje vlees en blijf gezellig nog even hangen, we zien jullie heel graag dan!

Wedstrijdschema
Het wedstrijdschema is als volgt:

Helpen tijdens de voorbereidingen of de dag zelf? Graag: neem contact op!